Facebook pentru afaceri, o idee riscantă pe termen lung

Facebook pentru afaceri, o idee riscantă pe termen lung

Află ce clienți poți avea, și cum să ajungi la ei

Ideal ar fi să îți cunoști publicul, să știi ce website-uri și rețele sociale frecventează, dar nu întotdeauna este așa. Mai ales la început vei face multe teste pentru a vedea ce strategie de marketing aduce cei mai mulți clienți, și în ce platforma merită să investești timp, poate chiar și bani.

În 2018: 66% dintre bărbați și 77% dintre femei au un cont de Facebook. Luând în calcul categoriile de vârstă, observăm că odată cu înaintarea în vârstă, scad și numărul de conturi.

statistici vizitatori facebook

Pentru mulți o pagină de Facebook face minuni, rezultatele fiind de multe ori imediate. Pentru alții, preponderent domenii de activitate tehnice nișate pe anumite specializări, poate Facebook nu este locul potrivit. O alternativă ar fi forumurile de specialitate unde întrebările se transformă în sfaturi, sfaturile în discuții, și discuțiile pot crea legături de afaceri puternice. LinkedIn este iarăși o rețea socială pentru un mediu mai corporatist, dacă asta urmărești. Chiar și YouTube este o alternativă de succes pentru cei ce sunt mai creativi și mai puțin timizi.

De ce Facebook ar fi o idee rea pentru afaceri?

Facebook nu este decât o platformă web, care poate pare gratuită, dar cei ce conduc Facebook sunt foarte determinați să facă bani. Ceea ce este azi gratuit, mâine se poate taxa! Regulile se pot schimba din mers, iar cuvântul utilizatorului nu va valora nimic în față banilor.

Că orice "bulă", platforma Facebook va exploda într-o zi, și va lua cu ea tot ce este dependent legat. Afaceri construite cu multă sudoare și răbdare, pot fi paralizate de ruptura comunicării cu publicul.

Soluția sigură: Construiește-ți propriul site web!

De ce să nu ai casa ta? Îți place să stai cu chirie? Dacă ai site-ul tău web, regulile le faci tu! Tu decizi ce poți să postezi, și ce nu. Tu decizi secțiunile site-ului, informațiile pot fi organizate cum dorești, iar vizitatorul primește o experiență unică, nu o pagină standard de Facebook.

Nicaieri nu-i ca Acasa

Cât te costă să ai propriul website?

Pentru început trebuie să îți alegi un domeniu .ro, ce te costă undeva la 66 RON / an, pe ROTLD.

Apoi găzduirea site-ului, în funcție de necesități (viteză și spațiu), poate începe și de la 5 Euro / lună.

Construcția site-ului variază din nou în funcție de design, volum de informații și de complexitate. Pentru o ofertă personalizată ne puteți contacta aici.

Dan Stoian
Web Developer